Saturday, December 10, 2011

Предстоящи угощения

Изрових няколко рецепти и идеи от архива си за онези от вас, които не сте на пости този месец или тепърва ви предстоят угощения с прясно свинско и домашно, червено, пенливо винце. Споделям, че ежегодно съм присъствала на реално транжиране на свинско, в помощ на семейството си, както това е обичайно за много райони в страната. Рецептите и опитът ми произтичат от три географски района на България-Велинград, Русе и Смядово. Всичко от изброеното по-долу съм приготвяла многократно, но само част от него е публикувано със снимки и рецепти.
За списъка:
По-тъмният шрифт е линк, който води директно към вече написана рецепта, със звездичка съм обозначила онези ястия, за които ще пиша в най-скоро време. Останалото са по-скоро идеи за това какво може да се приготви от свинско месо и карантия.

Как се извлича свинска мас, пръжки*
Кебап от свински дреболии и гъби*
Шишчета от свинско месо
Свинска пача
Свинска глава в шкембе*
Бабек
Старец
Кървавица
Свински чревца с ориз
Свински ребра с кисело зеле
Свински пържоли с лук на фурна
Свински крачета с боб

5 comments:

  1. Лелееее,какви вкусотии!
    Ще се възползвам от поне една от рецептите!
    Благодаря за предложенията!

    ReplyDelete
  2. Заповядай, Кате-избери си!:) Хубав уикенд ти желая!

    ReplyDelete
  3. Светле, аз не съм на пости и....се любувах до сега на твоите рецепти! Чудесни са и.....са по много творчески начин написани! Благодаря ти много! Прегръщам те и ти желая една незабравима неделя!

    ReplyDelete
  4. Wow, чуден списък! Определено ще следя звездичките, а останалите ще прегледам с най-голям интерес! Хубава неделя!:)

    ReplyDelete
  5. Албена, Кенди, радвам се че сте намерили интересни статии и рецепти тук! Благодаря за прегръдките и топлите пожелания! Ведри дни ви желая!

    ReplyDelete